Продовження моніторингу організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Онлайн-марафон уроків 14 квітня 2021
9.25 – урок математики в 3 класі проводила учитель початкових класів спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 Куцоконь Наталія Олександрівна;
11.35 – урок математики в 9 класі проводила учитель спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 Козаченко Тетяна Олександрівна;
13.30 - урок англійської мови в 5 класі проводила учитель спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 44 Алоянц Еллада Арташесівна;
14.20 – урок образотворчого мистецтва в 5 класі проводила учитель образотворчого мистецтва та української мови і літератури ліцею податкової та рекламної справи № 21 Шолік Світлана Іванівна.
Онлайн-марафон у школі № 186
8.30 11-А клас, урок історії України, провела вчитель Проневич Тетяна Миколаївна (тема уроку «Анексія Криму»);
9.25 8-Б клас, урок англійської мови провела вчитель Лозова Валентина Федорівна (тема уроку «Україна»);
9.45 8-В клас, урок зарубіжної літератури провела вчитель Булатнікова Людмила Петрівна (тема уроку «Мольєр як представник класицизму»);
10.00 3-Б клас, урок образотворчого мистецтва провела вчитель початкових класів Гадун Валентина Василівна (тема уроку «Виготовлення ляльки-мотанки»);
10.30 1-Б клас, урок англійської мови провела вчитель Синявська Олена Яківна (тема «Одяг»);
10.45 5-Б клас урок української літератури провела вчитель Слоєва Лілія Олексіївна (тема уроку «Що означає «читати»»);
12.30 5-Б клас, урок української мови провела вчитель Омельченко Людмила Миколаївна (тема уроку «Кома між однорідними членами речення»).
Колеги проводили дистанційні уроки за допомогою ZOOM-конференцій на високому рівні: залучали учнів до різних видів діяльності, враховуючи їх технічні можливості, використовували наочність у вигляді презентацій за допомогою демонстрації екрана вчителя, картки, співали пісні, влаштовували дискусії. Пояснюючи новий матеріал, допомагали учням розібратися в суті питання, акцентували увагу на головному та сприяли пізнавальній активності дітей.
Окрема подяка батькам початкової школи за допомогу в організації онлайн-зустрічей, їх готовність допомогти в освітньому процесі. |